TidsZonen

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Ny klocka inköpt!

Av Josef - 24 april 2013 23:54

Lika bra att lägga ut denna paketöppning innan man börjar ösa på med en massa klocknyheter från Basel! Ber om ursäkt att jag inte uppdaterat, jag har bara inte haft tid!


Ja jag har ju haft ögonen på denna sedan sommaren förra året, men det rörde inte på sig inte förrän mitt senaste köp på RobE och då hade jag mer eller mindre bestämt mig. När jag väl kastat mig i gapet och bestämde mig för att köpa en, ja då hade de precis sålt sitt ex som RobE haft i några månader, typiskt! Jag började då snegla på andra märken och Vacheron stod på en god tvåa, men pga incident så bestämde jag mig för denna och Rob Engström :)

Jag hade den uppfattningen att klockan skulle komma nästa vecka så döm av min förvåning när jag tittade på min mobil och såg att jag missat ett samtal av Therese från Rob E. Jag ringde självklart upp fort som f*n och fick höra att klockan hade kommit in, men klockan var ganska sent så jag frågade om de kunde hålla öppet i några extra minuter och de svarade "självklart!! Så hoppade jag in i första bästa taxi till Sergelstorg och knackade på deras dörr! Väl inne så möttes jag av familjär känsla och härliga leenden av Therese, Suri, Peter och Eric, de frågade om jag ville ha Champagne men jag avböjde och tog ett par öl istället, var otroligt törstig :)

Av alla miljoner paketöppningstrådar på klocksnack.se så har jag ALDRIG sett en riktig unboxing från klockans orginallåda som den levererats i, så här kommer det en och jag är den första som rör uret sedan utskeppningen från Genéve! :)


Håll till godo!


 


Dipsy kände sig glad, en ny polare i gänget!


 


Helt underbar!


     


 


Ett glatt och härligt gäng med service i världsklass, och att de höll en timme extra öppet för min skull, ja herregud!! SJÄLVKLART är man återkommande! :)


 


Jag köpte till ett gummiband och lås, lika bra!


   


Kan inte sluta titta på Aquan!


 


Jag blev något lullig i huvet av all öl så jag kände att jag behövde lite fett i mig innan besöket hos Spencer, så jag slog på stort!


 

 


På väg hem från Spencer, flera glas gott rött vin så var det dags att bege sig hemåt och regnet börjar ösa ner!


 


På vägen hem så tittade jag på klockan hela tiden och jag ryckte till av bromsande hjul och hjärtskärande skrik (från mig)!! Jag blir ju nästan överkörd, ja av inte mindre än max! Som straff så fick han skjutsa hem mig! ;) Tack för skjutsen max!


 


Tack för titten och klockan är helt underbar!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josef - 17 december 2014 19:58


Det enda jag kan säga är, OMG!

Av Josef - 29 oktober 2014 17:15


Thx sheartime.com

Av Josef - 22 oktober 2014 16:15

Hublot för nu ett samarbete med turkiska storlek Besiktas. Tack hublot.com ...

Av Josef - 16 oktober 2014 12:28

Tysk urmakarkonst Lange 1

Av Josef - 14 oktober 2014 14:39


Grymt fin och har en limiterad utgåva på 250 stycken.

Köpa Natoband!

Stöd oss, klicka på ->

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Rekommenderade länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards